Loyaltyfacts
The harvard business review deed onderzoek naar klantloyaliteit in b2b. middels 3 artikelen stelt loyalty facts u op de hoogte van hun bevindingen. in dit deel 1 leest u alles over het inzichtelijk maken en classificeren van de voordelen die bedrijven aan klanten bieden.
http://www.loyaltyfacts.com/b2b/178-klantloyaliteit-opbouwen-in-b2b-markten-deel-1
Klantinteractiekenniscentrum
Loyaliteit, webshops, loyaliteitsfasen, klantloyaliteit, online aankopen, loyaliteit van webshoppers, webwinkeliers, webwinkels, loyaliteit aan webwinkels, klantloyaliteit
http://www.klantinteractiekenniscentrum.nl/artikelen/691/1/Klantloyaliteit-wordt-belangrijker-voor-webwinkeliers/Pagina1.html
Indora
Indora
http://www.indora.nl/mambo/Content/Klanttevredenheid-klantbehoud-klantenbinding-en-klantloyaliteit.html
Concept7
Gebruiksvriendelijkheid heeft een grote invloed op het creëren van loyale klanten. dat blijkt uit een onderzoek van jeff sauro waarin hij de meetmethode voor usability (sus) naast die van de meetmethode voor loyaliteit (nps) legt.
http://www.concept7.nl/gebruiksvriendelijkheid-verhoogt-klantloyaliteit
Verkopersonline
Tevreden klanten zijn essentieel voor de organisatie. maar er is één ding dat nog belangrijker is: klantenloyaliteit. tevredenheid geeft u immers geen enkele
http://www.verkopersonline.nl/artikel/1637/klanttevredenheid-en-klantenloyaliteit.html
Loyaliteit in de ICT markt
Loyaliteit in de ICT markt
http://www.computable.nl/artikels/archief1/d06gh103.htm
Managementkennisbank
Artikel over klantenbinding door klant ondersteuning en klantloyaliteit. tips over hoe klantbehoud kan leiden tot 40% meer winst en klanttevredenheid.
http://www.managementkennisbank.nl/NL/crm-internet-marketing-advies/klantenbinding-klantbehoud-klantsegmentatie/klantloyaliteit-klantenbinding-klant-ondersteuning
Loyalty facts
Loyalty facts geeft u een lijst van nieuws en onderwerpen op het gebied van loyaltiteit en de relatie met de klant.
http://www.loyaltyfacts.com/